Hizmetler

Hizmetler

7 / 24 Kesintisiz Hizmet

Aracınız ile ilgili olarak, periyodik bakım ve onarım, hasar onarım, lastik değişim ve yol yardım hizmet taleplerinizi 7 gün / 24 saat 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı üzerinden veya vdf filo kullanıcı aplikasyonu üzerinden iletebilirsiniz.

Periyodik Bakım ve Onarım Hizmeti

Aracınızın periyodik bakım ve onarım işlemleri, vdf filo tarafından anlaşmalı yetkili servislerde yaptırılmaktadır. Her türlü periyodik bakım & onarım işlemi, üretici ve / veya distibütörün yayınlamış olduğu talimatlar doğrultusunda gerçekleştirilmektedir. Sizin ve aracınızın güvenliği için periyodik bakım ve onarım işlemleri esnasında % 100 orijinal parça ve onaylı motor yağı kullanılmaktadır. Periyodik bakım ve onarım işlem taleplerinizi 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı veya vdf filo kullanıcı aplikasyonu üzerinden iletebilirsiniz.

Sigorta & Hasar Yönetim Hizmeti

Aracınızın sigorta poliçelerinin yapılması ve poliçelerin yenilenmesi işlemleri vdf filo tarafından yürütülmektedir. Hasar onarım işlemleri, vdf filo' nun anlaşmalı yetkili servislerinde yaptırılmaktadır. Hasar durumunda onarım işlem taleplerinizi 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı veya vdf filo kullaıcı aplikasyonu üzerinden iletebilirsiniz.

 

Trafik Sigorta Poliçesi Sorgulama

Plaka ve motor numarası bilgileri ile aracınızın güncel trafik sigorta poliçesine ulaşabilirsiniz.

Trafik Sigortasi Poliçe Sorgulama

 

Lastik Hizmeti

4 mevsim lastiklerinizin ve kış lastiklerinizin değişimi, saklama hizmetleri vdf filo tarafından yürütülmektedir.

 

Yeni Lastik Talebi

Yeni lastik taleplerinizi, aşağıdaki linkte yer alan talep formu üzerindeki bilgileri doldurarak iletebilirsiniz

Lastik Talep Formu

 

Depolanan Lastik Bayi Bilgisi Sorgulama

Depolaması tarafımızca yapılan mevcut dönemsel (yaz veya kış) lastiklerinizin bulunduğu bayi bilgisine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Lastik Depolama Bilgileri

Yedek Araç Hizmeti

Müşterilerimizin talep etmesi halinde araçların serviste yapılacak işlemlerinin sözleşmede belirtilen işlem süresini aşması durumunda vdf filo tarafından yedek araç hizmeti verilmektedir. Yedek araç taleplerinizi 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı üzerinden iletebilirsiniz.

Yol Yardım Hizmeti

Arıza veya kaza durumunda, vdf filo tarafından 7 gün / 24 saat yol yardım hizmeti verilmektedir. Bu hizmet kapsamında, kullanmakta olduğunuz aracın onarımı mümkün ise olay yerinde acil servis vasıtası veya mümkün olmayan durumlarda çekici vasıtası ile aracın en yakın anlaşmalı yetkili servise çekilmek suretiyle gerçekleştirilmektedir.

İhtiyaç duymanız halinde, 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı üzerinden yol yardım talebinde bulunabilirsiniz.

HGS Hizmeti

HGS cihazı talep etmeniz durumunda, vdf filo’nun anlaşmalı olduğu bankadan HGS cihazı temin edilerek en kısa sürede tarafınıza teslim edilecektir. HGS kullanım bedelleri, aylık olarak kira faturası ile birlikte tarafınıza gönderilmektedir.

Randevu Talebi / Bilgi Sorgulama

 

Araç İade Noktaları / İade İşlemleri

Türkiye genelindeki araç iade noktalarına ve iade öncesi yapılması gereken işlemlere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Araç İade İslemleri

 

Araç Muayene Yetki Belgesi Talebi

Aşağıda yer alan bilgileri girerek aracınız için muayene yetki belgesi talep edebilirsiniz.

Araç Muayene Yetki Belgesi Talebi

 

Lastik Depolama Bilgileri Sorgulama

Aracınızın plakası ile dönemsel (yaz veya kış) lastiklerinizin depolandığı bayi bilgisine ulaşabilirsiniz.

Lastik Depolama Bilgileri

 

Para Cezası Sorgulama

Tutanak no ile para cezasına ait bilgilere ulaşabilirsiniz.

Para Cezası Sorgulama

  

Servis Randevu Talebi

Periyodik bakım işlemleri için randevu talebinizi aşağıdaki linkte yer alan formu doldurarak iletebilirsiniz.

Servis Randevu Formu

 

Trafik Sigorta Poliçesi Sorgulama

Plaka ve motor numarası bilgileri ile aracınızın güncel trafik sigorta poliçesine ulaşabilirsiniz.

Trafik Sigorta Poliçe Sorgulama

 

Yeni Lastik Talebi

Aşağıda yer alan bilgileri girerek aracınız için yeni lastik talebinde bulunabilirsiniz.

Yeni Lastik Talebi

7 / 24 Kesintisiz Hizmet

Aracınız ile ilgili olarak, periyodik bakım ve onarım, hasar onarım, lastik değişim ve yol yardım hizmet taleplerinizi 7 gün / 24 saat 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı üzerinden veya vdf filo kullanıcı aplikasyonu üzerinden iletebilirsiniz.

Periyodik Bakım ve Onarım Hizmeti

Aracınızın periyodik bakım ve onarım işlemleri, vdf filo tarafından anlaşmalı yetkili servislerde yaptırılmaktadır. Her türlü periyodik bakım & onarım işlemi, üretici ve / veya distibütörün yayınlamış olduğu talimatlar doğrultusunda gerçekleştirilmektedir. Sizin ve aracınızın güvenliği için periyodik bakım ve onarım işlemleri esnasında % 100 orijinal parça ve onaylı motor yağı kullanılmaktadır. Periyodik bakım ve onarım işlem taleplerinizi 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı veya vdf filo kullanıcı aplikasyonu üzerinden iletebilirsiniz.

Sigorta & Hasar Yönetim Hizmeti

Aracınızın sigorta poliçelerinin yapılması ve poliçelerin yenilenmesi işlemleri vdf filo tarafından yürütülmektedir. Hasar onarım işlemleri, vdf filo' nun anlaşmalı yetkili servislerinde yaptırılmaktadır. Hasar durumunda onarım işlem taleplerinizi 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı veya vdf filo kullaıcı aplikasyonu üzerinden iletebilirsiniz.

 

Trafik Sigorta Poliçesi Sorgulama

Plaka ve motor numarası bilgileri ile aracınızın güncel trafik sigorta poliçesine ulaşabilirsiniz.

Trafik Sigortasi Poliçe Sorgulama

 

Lastik Hizmeti

4 mevsim lastiklerinizin ve kış lastiklerinizin değişimi, saklama hizmetleri vdf filo tarafından yürütülmektedir.

 

Yeni Lastik Talebi

Yeni lastik taleplerinizi, aşağıdaki linkte yer alan talep formu üzerindeki bilgileri doldurarak iletebilirsiniz

Lastik Talep Formu

 

Depolanan Lastik Bayi Bilgisi Sorgulama

Depolaması tarafımızca yapılan mevcut dönemsel (yaz veya kış) lastiklerinizin bulunduğu bayi bilgisine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Lastik Depolama Bilgileri

Yedek Araç Hizmeti

Müşterilerimizin talep etmesi halinde araçların serviste yapılacak işlemlerinin sözleşmede belirtilen işlem süresini aşması durumunda vdf filo tarafından yedek araç hizmeti verilmektedir. Yedek araç taleplerinizi 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı üzerinden iletebilirsiniz.

Yol Yardım Hizmeti

Arıza veya kaza durumunda, vdf filo tarafından 7 gün / 24 saat yol yardım hizmeti verilmektedir. Bu hizmet kapsamında, kullanmakta olduğunuz aracın onarımı mümkün ise olay yerinde acil servis vasıtası veya mümkün olmayan durumlarda çekici vasıtası ile aracın en yakın anlaşmalı yetkili servise çekilmek suretiyle gerçekleştirilmektedir.

İhtiyaç duymanız halinde, 444 90 96 nolu vdf filo Danışma Hattı üzerinden yol yardım talebinde bulunabilirsiniz.

HGS Hizmeti

HGS cihazı talep etmeniz durumunda, vdf filo’nun anlaşmalı olduğu bankadan HGS cihazı temin edilerek en kısa sürede tarafınıza teslim edilecektir. HGS kullanım bedelleri, aylık olarak kira faturası ile birlikte tarafınıza gönderilmektedir.

Randevu Talebi / Bilgi Sorgulama

 

Araç İade Noktaları / İade İşlemleri

Türkiye genelindeki araç iade noktalarına ve iade öncesi yapılması gereken işlemlere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Araç İade İslemleri

 

Araç Muayene Yetki Belgesi Talebi

Aşağıda yer alan bilgileri girerek aracınız için muayene yetki belgesi talep edebilirsiniz.

Araç Muayene Yetki Belgesi Talebi

 

Lastik Depolama Bilgileri Sorgulama

Aracınızın plakası ile dönemsel (yaz veya kış) lastiklerinizin depolandığı bayi bilgisine ulaşabilirsiniz.

Lastik Depolama Bilgileri

 

Para Cezası Sorgulama

Tutanak no ile para cezasına ait bilgilere ulaşabilirsiniz.

Para Cezası Sorgulama

  

Servis Randevu Talebi

Periyodik bakım işlemleri için randevu talebinizi aşağıdaki linkte yer alan formu doldurarak iletebilirsiniz.

Servis Randevu Formu

 

Trafik Sigorta Poliçesi Sorgulama

Plaka ve motor numarası bilgileri ile aracınızın güncel trafik sigorta poliçesine ulaşabilirsiniz.

Trafik Sigorta Poliçe Sorgulama

 

Yeni Lastik Talebi

Aşağıda yer alan bilgileri girerek aracınız için yeni lastik talebinde bulunabilirsiniz.

Yeni Lastik Talebi